Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Warrel Dane - VideoClip ''Brother''



Το όνομά του: Warrel Dane.

Γεννημένος 7 Μαρτίου 1961, είναι ο τραγουδιστής των Nevermore, μιας progressive,thrash μπάντας από το Seattle της Αμερικής.
Τραγουδιστής και ιδρυτικό μέλος της ιστορικής μπάντας Sanctuary, ο W.Dane πήρε μαθήματα όπερας για 5 χρόνια με αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί την φωνή του με διάφορους τρόπους.
Ο Dane στους στίχους του κριτικάρει με βίαιο, συμβολικό και ειρωνικό τρόπο την οργανωμένη θρησκεία, την κυβέρνηση των Η.Π.Α.,την Τηλεόραση όπως επίσης και την ανάπτυξη της τεχνολογίας εις βάρος του Ατόμου και των αξιών του.
Είναι φτασμένος Σεφ στο Seattle καθώς διατηρεί Ιταλικό εστιατόριο μαζί με τον μπασσίστα των Nevermore Jim Sheppard !

H τελευταία του δουλειά είναι Solo και ακούει στο όνομα 'Praises to the War Machine'.
Πιο κάτω το τελευταίο του Video-clip 'Brother'.
Το κομμάτι γράφτηκε για τον αδερφό του που πέθανε από καρκίνο πριν λίγο καιρό.
Το video-clip σκηνοθέτησε ο
Max Gutierrez αφήνοντας τον Dane άφωνο από το τελικό αποτέλεσμα.
Παρακάτω οι δηλώσεις του W.Dane (Myspace profile) μεταφρασμένες :

'' Είμαι πολύ χαρούμενος από το τελικό αποτέλεσμα. Δουλεύοντας με τον Max Gutierrez ήταν μια υπέροχη εμπειρία, καθώς μετέφρασε τους στίχους μου σε ένα κινηματογραφικό αριστούργημα. Κράταγα μέσα μου αυτές τις στιγμές από τις ημέρες του σχολείου ακόμα, και αυτό μου βγήκε στο πρόσωπό μου ασυναίσθητα και χωρίς καμιά πίεση. Όλο το οικογενειακό βίντεο είναι αυθεντικό, σκληρό και αληθινό. Το αποτέλεσμα του video είναι μια φευγαλέα-γρήγορη ματιά στην ζωή μου και σε αυτό το γεγονός, που ποτέ δεν φανταζόμουν πως θα μπορούσα να μοιραστώ...'' Warrel Dane.


Για μένα απλά αριστούργημα!
Σίγουρα επίπονη διαδικασία τα γυρίσματα,
Σταματάω εδώ.

Bill Fishy





Warrel Dane - Brother

Δεν υπάρχουν σχόλια: