Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Ride With Me?


Μετα το τοσο μεγάλο post χαιρετισμού του φίλου μου bill fishy το οποίο με το πού το είδα με κούρασε το μέγεθος του,είπα να κάνω και εγώ ενα post (κατι που έχω καταφέρει και σε άλλο blog στην συνέχεια είχα μια δυσκολία... :p).Γεια χαρα λοιπόν στους ΑΝGO, ALEX, ARKANDO και BILL FISHY και σε ολους τους αναγνώστες που εχουμε και θα έχουμε στο μέλλον.

P.S. Εννοείτε πως θα βγεί κατι παραγωγικό απο το blog αφου είμαι και εγω μεσα BILL!
P.S. Rogin θα κάνω και στο δικό σου blog επιτέλους post για να μην μείνεις παραπονεμένος.
P.S. Ο τίτλος είναι ενα κομμάτι απο Bloodsimple γενικά...

10 σχόλια:

Bill Psarras είπε...

Ti itheles re?! na se ''xairetaw'' mia paragrafo olokliri??!! :PP

Metalhead είπε...

περίμενα εναν πιο videoart χαιρετισμό

Bill Psarras είπε...

xaxaxaxa!

HolidaysInPlatamon είπε...

Metal λες και δεν σε ξέρω..
Παιδιά μια προειδοποίηση...ότι είδατε-είδατε από Metal...
αυτό είναι το πρώτο και το τελευταίο του Post :P

YΓ : κάτι ξέρω για να το λέω ;)

thanos είπε...

katw ta xeria apo ton megalo metal!
ELEUTHERIA sto Metal!

arkandos είπε...

rogin το ξέρουμε το ''καθίκι'';)
Θα χαθούν μια για πάντα τα ίχνη του ;)

thanos είπε...

arkandos emena les kathiki?an thes na me vreis ela sto fun club tou metal na me vreis!na zitiseis to udritiko melos tou fun club(pou arithmei molis ena atomo,emena!)

arkandos είπε...

Για το metalhead έλεγα αλλά το παίρνω πίσω γιατί από ότι καταλαβαίνω όποιος πολεμάει τοv metalhead πολεμάει το fun club του !!!!!!!!!

Metalhead είπε...

Αυτα είναι εχω και fun club τώρα.Πόσοι Blogers έχουν fun club?

HolidaysInPlatamon είπε...

1ον)ΕΓΩ metal...
2ον)Μάθετε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια και όχι greeklish...katalavate? :P
3ον)Σας είπα ότι θα χαθεί...
όλη η συζήτηση γινόταν 14του μηνός και ο metal θυμήθηκε να απαντήσει 19...από κει και μόνο κρίνετε :P